mom0989 Arkadaşlar 17 günlük bebeğim var 2 kere doktora gittik kontrol için ama memnun kalmadık. Önemli olan her zor durumda telefondan ulaşabilmek. Memnun olduğunuz doktorunuz söyler misiniz ? Özel devlet farketmez. 2 kere özele gittik medical park ve Mono sağlık.
Ates_mami mom0989 Alsancak sağlıklı nesiller kliniği seçkin Atasever. Bodrum’da yaşıyoruz Biz önemli bir durum olunca direk ona gidiyoruz. Çok ilgili bilgili bir doktor. Tavsiye ediyorum. Arkadaşım da ilk mono saglıktaki bayana götürmüştü. Hiç memnun kalmamıştı.
Gulnar Ben Medikal Park Sibel hanima gidiyorum..cok memnnunum..her zaman gece sabah fark etmez sorularimi cevaplandiryor..
elfsezer Gulnar Ben de kendisinden memnunum. Çok kibar, güleryüzlü. Sorumu iyi anlayıp cevaplıyor. Asla anneyi sıkmıyor, boğmuyor, çok güzel motive ediyor.
mom0989 Gulnar doğduğu an gece nöbetçisiydi kızımı kendisi muayene etmişt hatta kızımın gamzesi varmış kendisi farketti bize söyledi. Ardından 2. Kez daha götürdüm ancak memnun kalmadık baştan sağma gibi yaptı. Burada nasıl ulaşıyorsunuz bize şahsi numarasını vermedi istiyor musunuz ?
Yekyek12 Medifema- Görkem Astarcıoğlu diyebilirim. Fakat son zamanlarda muayene ücreti iki katına çıktı. Bende yeni bir arayışa başladım. Üstelik oğlum resmen kucağına doğmuştu, üzülüyorum 😔
Gulnar elfsezer mom0989 yok bizde kendi numarasi var..her zaman ulasiyoruz yazdigimiz zaman hemen cevap yaziyor..bebegim dogdugumda Medikal hastanesinde Gamze olmali unutmadimsa o kontrol etmisti ondan hic memnun kalmamistim..Sibel hanim cok iyi doktor
Ates_mami mom0989 evet 450 tl muayenesi. Numarasını bırakayım.0 (232) 463 50 41 Ayrıca seçkin bey de cebini veriyor. Biz il dışındayız. Telefonla wp ile de herzaman yardımcı oluyor.