Doğumdan sonra sürekli kanama ve lekelenme yaşadım nerdeyse hiç temiz gezmedim rahim duvarı kalınlaşması yaşayan var mı bebeğim emiyor kürtaj yaparak rahim içi temizleniyormuş . Oğlum emerken nasıl genel anestezi olurum 2 aylık bebeğimi napıcam lütfen bi akıl verin bana . artık kanamadan dermanım da kalmadı çok zayıfladım