Hayırlı akşamlar güzel Anne arkadaşlarım. Benim 1.5 yaşında bir kızım var çok hırçın şiddete eğilimli sürekli ağlıyor dışarıya çıkmak istiyor kış geliyor ne yapicam Bilmiyorum eşimle de 7 ay ayrı kaldık boşanmaktadır kıl payı kurtulduk Bilmiyorum bu 7 ay babasizlikmi onu hırçın kıldı anlamıyorum sadece biraz içimi dökmek ve fıkı almak istedim