Prensesannesi411 Kızlar bugün öğleden sonra kürtaj oldum bebeğimin kalbi durdugu için midem çok bulaniyo üşüyorum çok kötü oldum sadece su icebiliyorum. Sizin de başınıza geldi mi
goktugmom_061220 Prensesannesi411 Geçmiş olsun 3 buçuk yıl önce bende ikizlerimi kaybetmiştim zor bir süreçti. Benim de mide bulantım olmuştu sizin gibi. Hafif şeyler yemeye çalıştım.
Mavis34 Prensesannesi411 antibiotikten ve kanamadan olmuş olabilir bulantı olmadı üşüme halsizlik olmustu