Kızlar merhaba. Oğlum 7 aylık olacak. Doğduğunda ilk 2 ay sma kullanmıştı. 2. Ayda kabız oldu. Yani 1. Ayda olmadan 2. Ayda nasıl oldu ne değişti anlamadım. Hipp e geçtik düzeldi. Gelen zamlardan dolayı şimdi aptamil içiyor ama sanki çok sevmedi ya. Yani içiyor ama hep yarım. Allahtan ek gıda alıyor. Acaba sma yeniden alsam yine kabız yapar mı yaaa onu çok sevmişti çünkü. Sizce ???