Merhaba, bebeğim 6 buçuk aylık. Bu zamana kadar bazen ayakta bazen emzirerek uyuttum. Bazen ikisi bir arada önce emzirip sonra ayağımda salladım 😅 emerek uyudugunda.gece çok sık uyaniyor ve neredeyse tüm gece beraber uyuyoruz. Çok sık uyandığı için bir zaman sonra pes edip yanıma aliyorm ve emerek uyuyor o da. Bu akşam gece uykusuna yatırırken dedim ki memede uyutmayacagim. Emzirdim odaya götürdüm sonra uyanıkken salladım ayağımda ve 2 buçuk saattir araliksiz uyudu, gözlerim yaşlı 🥹. Şimdi sorum şu şekilde, birazdan muhtemelen uyanır. Emzirip mi uykusuna geri döndürmeliyim sizce yoksa tekrardan sallayarak mı? Emme aralığı ne olmalı yani? O kadar sürekli emiyor ki geceleri emme aralığı nedir bilmiyorum gerçekten 🤣 Ya da şimdi ayağımda sallasam da gece uyandığında 1 defa emzirsem mi