Merhabalar hepimiz aynı süreçten geçtik geçiyor merak etmeyin :) şuan da gece gündüz ayrımı yapamadıkları için zorlama değil fizyolojik olarak bedenler ne zaman uyumak istiyorsa tıp uyuyorlar mümkün olduğunca siz de o ne zaman uyursa o zaman uayuyun biraz böyle sonra geçiyor düzene oturuyor , 40 ından sonra düzelmeye başlarken 3,5 aydan sonra da uyku eğitimi verilebiliyor , benimkisi biraz tecrübe biraz bilgi 🫶🏻