aysenur_belis
Benimde doğumdan sonra 35.günde falan kanamam oldu ama nerdeyse 10 gün sürdü. Kırkım çıktığında kanamam vardı net hatırlıyorum. Hatta doğum sonu bu kadar olmamıştı korkup dr yazdım böyle kanamaların olabilir demişti, kendini halsiz hissedersen konuşalım demişti.
25 mayıs doğumum
25 haziran gibi bu kanama başlamıştı
25 temmuzda da ilk adetimi gördüm. Ama belkide bu haziranda olan kanamam ilk adetimde olabilir. Kırk başı diye bişey duydum burda ne olduğunu bilmiyorum 🤷🏼♀️ siz korunma yönteminize dikkat edin mutlaka