Balkonumu cam yaptiricam cok buyuk degil ama ideal bir balkon renkte kararsizim caddr ustu evim ama full gunes gelmiyor hani aydinlik balkon ama tamamrndd kararsin istemiyorum siyahmi fumemi seffafmi ne renk secmeliyim kullananlar dez avantas ve avantajlarini yazabilitmi lutfen🙃