Merhabalar, 7 günlük bebeğim var, malesef ablasından hastalık bulaştı burnu dolu, aile hekimi sürekli temizle ciğere inerse hastaneye yatırılır dedi. Serum fizyolojik damlatıyorum ama açmıyor, şırınga ile sıkmak yedi günlük bebeğe uygulanır mı acaba, bilgisi olan lütfen paylaşsın 😔