Sevgili anneler benim kızım da 3 aylıkken meme reddi oldu ne yaptımsa dönmedi kilo alımı durunca sağıp vermeye başladım ilk zamanlar küçük olduğu için sık sık sağdm sknti olmadı sonra araları uzadı mama ile destekledim artık son zamanlarda 2-3 kez sagmaya başladım çünkü bebeğim 6 aylık oldu ve yalnız bakıyorum sagmaya pek fırsat vermiyor uyusada süt sağdan malzemeleri yikasam diye koştur koştur uğraşıyorum ve çok yorucu gelmeye başladı sağmayı bırakmak istiyorum ama vicdanım hiç rahat değil bebeğimi azda olsa aldığı sütten mahrum bırakıyormusum gibi hissediyorum ne yapmalıyım nasıl bir yol izlemeliyim yardımcı olun bana eşime kalsa hiç sağma diyor süt de artık su gibi geliyor uzun aralıklarla sagdigim için ne yapacağımı bilemiyorum 🥺