Merhaba anneler,deneyimlerinize ihtiyacim var. Oglum 32 aylik 1 haftadir tuvalet egitimi vermeye calisiyorum fakat,lazimliga oturmak istemiyor,kakasini altina yapmak istiyor. Cişini cok uzun sure tutabiliyor. Neyi duzeltmem lazim,hazir mi degil acaba ? Beze donmek istemiyorum ama bir yandanda boyle olmasi cok canimi sıkıyor. Her gun ciglik çığlığa aglayarak oturmasi canimi cok acitiyor..