Mina0609 Meraba annişler kaç derece ateş sayılıyo bide siz bebeklerinizin ateşini koltuk altından mı makattan mı ölçüyosunuz doktorumuz makattan ölçmemi söyledi 37.1 cıktı ateş mi sizce ? 😑
aylinist Mina0609 merhabalar. Bize koltuk altından en doğru sonuc olduğunu söyledi doktorlar. 37.2 koltuk altında ölçümde sınır. Alın ve kulaktan ölçümde 37.8 sınır olduğunu söyledi doktorlar. Geçmiş olsun.
Cinarindunyasi Hayir canim korkma 38 i gecmedigi surece 38i bile çok ates sayniyor doktorlar. Orn. Vereyim benim bebegim 38 olmustu dr.una sordugumda 38.3 ten sonra mudahale edebilirsin dedi. Koltuk alti ve makattan ikisinden de ölç ayni zamanda .
Mina0609 Cinarindunyasi koltuk altından ölçüyodum makattanda ölç dedi 37 çıkınca korkmuştum saol canım
Aras-Ela Hanımlar sizin bebeklerin ateşi normalde gün içinde kaç cikio ? Benim bebeğin ateşi 37.0 37.1 37.2 vs.. akşam uyudugunda 36.8 falan oluyo