Benim kızım 3 yaşında, geçen seneden beri aynı.hatta artik bu sene akli daha da erdiği icin abartmis durumda.bezi cikardi çıkaralı cocuk hep kulotla geziyor.simdi oglenleri ince pijamasi var bir tane.onu giymeye alisti biraz ama kulotsuz.disari cikmak iskence.kulodun ustune birsey giyiyor diye deliriyor ve kac kez boyle cilginca agladi diye cikarmadim disari da.simdi bir tane alt ust takim esortman aldim,zorla onu giyiyor çıkarken.ama cok soguklarda biyere gidemem çünkü kulotlu corabi asla ve asla giymiyor.biraz daha zamana birakicam sonra gereken neyse artik oyun terapisi mi nedir bakacagim.