Doktorunuz ne kadarda bir tahlil vermenizi istiyor acaba. Bizim b 12 miz düşük diye fısfıs kullanıyoruz ocean ın. En son haziranda kan idrar tahlıl ıstemış doktorumuz. Verdigi ilacı devam edıyımmı dıye sordum tahlıl ıstedı bakmak ıcn. Ama tek o degıl bırsuru ıstedı yıne rutin kontrol gibi. Kan idrar vs.. Sizinde boyle mi acaba?