Benim bebeğiminde yeni 4 ayı bitti sol emerken sıkıntı yok ama aynı bahsettiğiniz gibi sağ göğsü emerken zorlanıyor çekiştirip duruyor ağlıyor bagzen emmek istemiyor bende genelde uyku arasında ve çok aç olduğu zaman vermeye çalışıyorum ve emmedigi için ordan süt akışı olmadığı için şu an ikinci kez mastit oldum çok can acıtıcı durum 😔 çözüm önerisi olan varsa yazabilir mi ?