Ceylan578 ahh ne diyim ki oğlum doğduğu ilk geceden belli etmiştim kolikligini şu an 23 aylık ve diyorum ki neden gerçekten o kadr zor büyüttük ki kucaktan kucağa gezdirdik çünkü hep ağlıyordu, hep imrendim uyutup kahve, çay içerek buyutenleri ve hala da unutamaioyurm o günleri sanırım ben de travma noldu. Sizi korkutmayim sakın 5,7 aylıkken geçmişti ama ahh bu bebekler bi büyüyorlar ama ömürden ömür gidiyor dibine kadar yaşadım, yaşıyorum