Merhaba kızlarr bebeğim 6 aylık 1 hafta önce diş yüzünden çok ağrımız ve yüksek ateşimiz oldu şurup kullandık iki gecedir öksürük geliyor hasta değil diş yüzünden doktora gitmiştik boğazlar bişey yok dedi başka belirtiler de yok ne yapmam gerekir 🤦🏻♀️