meryyyyy Sevgili anneler bebeğim 5 aylık ve vücudunun çeşitli yerlerinde bu şekilde kabuklu yaralar çıkmaya başladı 4 doktora gittim ve hepsi farklı şeyler söylüyor aranızda bu durumu yaşayan var mı
Aynur60 meryyyyy yaşıyomu hiç dikkat ettinizmi bunlardan aynısı bendede çıktı gögsümde şimdi vücuduma yayıladı 4 aylık kızım car emziriyoeum onda geçer diye çok korkuyorum yarın doktora gidicem ama sanki uyuz gibi geldi bana
User1999 meryyyyy lütfen gemen bir alerji testi yaptırın. Oğlum içinde geçer demişti doktır meğer çocuk zona olmuş . Hemen bi kandan alerji testi yaptırın
meryyyyy deniz-95 yaklaşık 1 ay oluyor ve sürekli tedavi etmeye çalışıyoruz doğduğun beri takip eden doktoru malesef bize önemli değil geçer dedi fakat dinlemeyip başka doktora gittik oda el ayak hastalığı dedi ama verdiği tedavi hiç bir işe yaramadı başka doktora gittik oda uyuz dedi ve inanmadım bugün de başka doktora gittik farklı kremler verdi bilmiyorum artık kafayı yiyeceğim ateşi olmadı bu arada
deniz-95 meryyyyy el ayak hastalığını yakın zamanda arkadaşımın çocuğu geçirdi ama öncelikle ateşi olmuştu o yüzden ateşi sordum. Uyuzda ise yol olur tünel gibi. Attığınız resimde tünel yok. Alerji olabilir mi?
meryyyyy deniz-95 inanın artık gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum bu gittiğimiz doktor baya inceledi uyuz olamaz dedi bi şurup 2 krem verdi alerjikte olabilir ama anne sütünden geçtiğini sanmıyorum dedi
deniz-95 meryyyyy uyuza benzemiyor. El ayak hastalığı da 1 ay sürmez zaten. Muhtemelen alerjik ama umarım şuruplar iyi gelir de düzelir minik😇
meryyyyy AlinaUmyy  Aynur60 
AlinaUmyy Bana da uyuz gibi geldi 1 buçuk aylık bebeğim uyuz şuan 1 haftadır uğraşıyoruz ve yayılıyor bence iyi bir doktora gidin uyuzsa hepinizde vardır tedaviye alınması gerekiyor ben sırf bu yüzden şuan evimi ilaçlattım başka yerde kalıyorum
meryyyyy AlinaUmyy ama bizde kaşınma yok bugün doktor bebeği 5 dakika çıplak gözlemledi ve kendini kaşımaya çalışmıyor uyuz olduğunu düşünmüyorum uyuza benzemiyor dedi bu 4. Doktorumuz
Aynur60 İnşallah hemen geçer bebeklere bişey olmasın onlar için çok zor kaşınsa kaşımayı bilmiyo canı acısa söyliyemiyo içim gitti şuanda fotoğraflara bakınça şafi ismide şifa ver Allahım🙏🙏