Emine_2222 merhaba geçmiş olsun öncelikle bebeğim 3230 dogdu ertesi gün 2800leri gördük her kontrole götürdüğümüzde sütüm olmasına rağmen düşüyordu 1. Ayında doğum kilosunu gördük 2. Ayda sadece 300 gram almıştı yüzünde benekler sabaha kadar ağlamalar 2-4 saat uyku tam bi işkence gibiydi defalarca söylememe rağmen doktor alerjiyi kabul etmedi anne kuruntu yapıyo oldu adı sürekli mama ver mama ver sütün yaramıyo her defasında bebek kucağımda ağlayarak eve döndüm bebeğimde sadece göğsümde duruyordu tesadüfen devlet hastanesine gittim doktor kilosunu hiç beğenmedim dedi anlattım büyük bi liste çıkardı sadece yeşillik ve kuru baklagil ye çocuğu emzir mama verme dedi dediklerine uydum haftalık takiple kilo ölçümü yapıldı sütüm yatıyordu inek sütü proteini alerjisi varmış bebeğimde keçi sütü de alerji yaptı biraz toparlandı kilosu doğru diyetle sonrasında 6. Ayında test yaptık deri testinde de aynı alerji çıkınca doktorumuz mama başlattı bebeğim 1 yaşında 9 kilo öyle kilolu bi bebek degil ama akranlarından geridede degil diyetinizi düzgün takip edin bebeğinizin farklı ürünlere de alerjisi olabilir en sıkı şekilde diyet yapmanız gerek ve bazı anneler keçi sütlü mama verin filan demiş alerji basit bişey degil çarpraz reaksiyondan ona da alerjisi olabilir mutlaka iyi bi doktorla görüşün