Arkadaslar bende ayni durumdayim.. 27 aylık suan uykuya daldi 23:15 te😞 bir aydir gunduz uykuyu yorgun olursa uyuyor olmazsa uyumuyor ona ragmen gece bile uyutamiyorum ne yapacagimi sasirdim. Dun gunduz uyumadi 8:30,9:00 gibi kalkti aksam 10 bucukta uyudu yine. Hic uykuyu aramiyor😞 herkes en gec 20:30 da yatirin diyor ama mümkün degil nasil olucak bilmiyorum 😔