Cnm12 Bugleminannesii ben aptamil kullanıyordum kızıma 9 aydır. Humana aldım 2 gün önce aptamil 3 aşırı gaz yaptı. Bebeğin gazi bir gecede bitti ve aptamil 3 ile humana3 numaranın değerlerini kıyasladım şok oldum. Aptmailde lif 1.8lerde humana 9.4lerde bütün vitamin değerleri arasında ciddi fark var bu zamana kadar kazık yemişim
elf0 Bugleminannesii humana aptamile göre daha az şekerli diye biliyorum ama niyeyse benimkilerin 40ı çıkınca kukkandığımda gaz yapmıştı ben de aptamil e geçmiştim şimdi bi daha deniyim 3 aylıklar aptamil fiyatları uçtu gidiyo 🥲
Cnm12 Bugleminannesii evet humana daha iyi içerik olarak ikisininde 3 numarasını karşılaştırsın. E bebek mağazalarında bakabilirsin. Evolvia humana aptamil karşılaştırma yaptım.
Bugleminannesii Cnm12 tmm tşk ederim ben geçen indirimde gördüm yanlış görmüşüm 80tl die görmüştüm sanırım ucuz diye düşündüm şimdi bi baktım 150 fln😂
Cnm12 Bugleminannesii bence yine uygun hepsiburada 100tl satılıyor 800gram 150tl bile olsa 1 kutu 800gram aptamil 300tl