Almazsabi Meraba kızlar sizinde göğüs sorununuz var mı? Ben çok şikayetçiyim ne yapa bilirim? Emziriyorumda bi yandan dahada büyüdüler bebeyim 3 aylık😖
tarcinnn Almazsabi ben normalde 70b giyiyordum o kadar büyüdüler ki artık kapsız yarım atlet gibi olanlardan giyiyorum. Aynada bakıyorum bazen sarkıyor gibi hissediyorum. Minik göğüs mutlulukmuş huzurmuş meğer ya :(
Mucizem27 Almazsabi ayy hiç sorma aynı durumdan ben de muzdaripim ömrümde hayatımda sevmem Allah başıma verdi kendi adıma söylüyorum nefret ediyorum büyük göğüsten 😖