Misssitare İlk defa böyle bir şey oldu. 41 günlük bebeğim. Gecede çok uyumuştu 7 saat sürdü. Son kontrolümüzde doktor uyanınca emzir demişti. Acıksa illaki ağlar dedi.Uykusundan uyandırmak istemedim ama endişeliniyorum artık🥺
amansallagitsin Misssitare daha cok kucuk ben bu donemlerd3 gece gunduz hep emzirdim mutlaka gece salgilanan sut cok faydali lutfen ihmal etmeyin ilk uc ay cok onemli uc aydan sonra anlicaksnz ne demk istedgmi o uc aydan sonra kilo alimi dusuyor meme reddi basliyor vs vs. Ayrica anne sutu alan bebekler 10 gune kdr kaka yapmamasi cok nrml ancak huysuzluk aglama krizi varsa doktora danisin
papatya_1125 Misssitare gece uyanmasa bile saatte bir emzirin.bir de anne sütü aldığı için kabız değildir
Misssitare papatya_1125 3 4 kere kakasını yapardı şaşırdım birden olmayınca. Doktorum saat başı kaldırma uykusu bölününce huzursuzlanr demişti
Burca Bende sizin gibi endiselenip doktorumuzu aramıştım aklima geldi postunuzu gorunce. Anne sütü aliyorsa hic sıkıntı etmeyin☺
amansallagitsin Misssitare uyandirmadan ruya orgunu yapin hem bebek emer hem siz rht edersiniz ama bu ilk uc ay gece beslenmesine onem verin gece salgilanan sut cok faydali ve kilo yapar 1 ila 4 arasi