Bihteeeer Dışarıda olsun annemlerde olsun kendi evimde olsun beni göremediği an ağlıyor sürekli bana gelmek istiyor babasını da çok seviyorum fakat ama sürekli gözü bende bazen bu durum çok hoşuma gidiyor ama bazende canımı sıkıyor ne zaman biter bu durum
amansallagitsin Bihteeeer evet cok normal o donmlerde oluyor sonra geciyor bnm kizimda oleydi iki saniye gözükmüyorum hemen aglama krizine girerfi babasinin yaninda bile o trip atardi nie bni istemyr sni istyr die 😁😁😁 is yapamiyordum cok gzk brsydi ama bi o kdrda sinir krizlik
Beyazzambak Valla canım benim 4. Ayından beri öyle afedersin tuvalete bile gidemiyorum, asla asla beni bırakmıyor. Şuan 10 aylık olduk ama hiç bi gelişme yok