Mine115 24 ken yaptırmıştım bende genel anestezi ile 2 kere çiş yaparken ağrısı oldu sonra sadece krem sürdüm ağrısı vs olmadı tam anlamıyla 1 haftada iyileşip eski formunu yakaladı canım bi problem yaşamadık ilk oğlumda . 2. Oğlumda 2 haftalıkken yaptırdım o da lokal oldu eve gelince uyuşukluğu geçmişti birkaç çişte agladı ağrısı oldu fitil verdim aynı şekilde onda da krem kullandım her bezi değiştirmem de o da 2 günde toparladı 4 5 gün içersinde tam anlamıyla düzeldi😊