Gnc27 Merhabalar bebelac marka mama aldık ama ikili paket vardı .paket olanlardan.nasıl saklayabiliriz ? Kullandiırken paket zor oluyor aslında kavanoza koysam sizler nasıl yapıyosunuz? Bir de buzdolabında mı saklanmalı açıldıktan sonra ?
Bebegimm1 Gnc27 ben temiz kapakli kaba koyuyrm agzi sıkı kapansin yeterli olur ona sadece mamayi koyuyrm boşalinca yikayip yeni paketi koyuyrm
Gnc27 MinnakvLiva baykuskiz_ Bebegimm1 çok teşekkür ederim o zaman kapaklı bir kaba boşaltıp mutfak dolabı içinde saklayayım 🙏 cam kavanoz veya başka bir kap ..😊
Bebegimm1 Gnc27 ben cam kullanmiyorum kirilir diye elimde o an baska pakette olmayabilir yada disarda elimden duser kirilir diye plastik kapak kullaniyrm