Kızlar merhaba. Benim 3 yaşında bi oğlum var. Ben eşimden ayrıyım annemlerle kalıyorum annem babam ben ve oğlum. Doğduğundan beri ayrıyız ama babasıyla görüşüyor. Ama son beş aydır inanılmaz bi hırçınlığı var yani sosyal ortama cok sık cıkartıyorum park cocuk etkinlikleri gösterileri vs aklınıza ne gelirse evdede öyle şiddey falan olayları yok cok şükür. Ama mesela bi cocuk etkinliğine götürüyorum orda tüm çocuklar oynarken benim oğlum içinden bi enerji fırlamıscasına değişik hareketler yapıyor dişlerini sıkıyor hani böyle birimi çimzirirsiniz ya kendini sıkkyor kendi yaşıtı kızları düşürüyor ağlatmaya çalışıyor. Yani sessiz kalmıyorum net bi şekilde uyarıyorum bağırsam da fayda etmiyor her yolu denedim. Yani tuhaf hareketleri var yani yerinde duramıyor sürekli tehlikeli şeylere yöneliyor bi an bile gözümü ayıramıyorum. Cok sosyal herkesle konuşur eder sohpet eder ama hırçınlığı gittikçe çoğalıyor ve geçmeyecek diye cok korkuyorum bilmiyorum ben mi yetemiyorum egitemiyor muyum gerçekten yardımınıza ihtiyacım var. 😞