mlda_nr Merhabalar arkadaşlar e-bebekten sünnet külotu alıp kullanan varmı bizde sünnet yaptırcaz inşaallah oğluşumu merak ettim kullanan varmı diye yorumlarınıZı bekliyorum😊
teachersrn mlda_nr ben kullandım ama kaka yaptığında yıkadım kuruması iki gün sürdü çişte sorun yok ama kakada mutlaka yıkanması lazım, o iki günde köpük bardak kullandık normal bezle, kuruyunca tekrar sünnet külodunu kullandım
teachersrn mlda_nr bardağın altını kestim geniş tarafından koydum büyük bez almadım kullandığı boyla oluyodu
Dali05 Bende sunnet kilodu almistim ama hic kullanamadim ,standard beden satildigi icin benim bebegime buyuk gelmisti ön kismi cok kayiyordu ben hiç kullanamadım.Kendi bezini gevsek bağladım iyileşene kadar