Meme reddinden dolayı sanırım bebegım 10 dk emip bırakıyor aglayarak.. sadece ön sütü alıyor.. ön süt bebegın su ıhtıyacını arkasından gelen yaglı süt ona tokluk hissini veren faydalı olan sütmüş.. ben o faydalı kısmı sağım yaparak bebegıme verebılır mıyım? Yoksa bu faydalı olan kısım sadece bebegın emmesiyle mi gelır? Bebegım faydalı olan kısmı almıyor mu diye dusunmekten kafayı yıycem nolur bılen yazsın