Dileksu tek Göğsümde mastit olduğu için aptamille destekliyordum 3gundur bebeğim kabız oldu iyi gelen mama hangisi olur sizce
powerpopboy Hipp keçi sütlü kullanıyorum ben, ben de doğum sonrası mastit olup mama başlamıştım şimdi mama meme devam ediyoruz. Önce Hipp combiotic di şimdi keçi sütlüsü hiç kabız olmadı