Kizim 9.5 aylik persembe günü burun tıkanıklığı sebebi ile ozeldeki dr muza götürdük hemde genel muayene olur dedik. Dr herhangi bir hastalık belirtisi yok dedi serum fizyolojik ike temizlemeye devam dedi birde zaditen damla verdi. Cuma sababi kizimin hem burnu akmaya basladi hem de tıkalı gibi oyle degisik birseydi. Cumartesi öksürük başladi balgam varda sanki atamıyor gibi ama ates halsizlik iştahsızlık vs. Yok. Bugun öksürük vsr diye aynı dr tekrar gittik hava ve soguk buhar verdiler acil de. Kanda Enfeksiyon bakildi temiz . ventolin surup verdi 5 gun kullanim gecmezse yine gelin dedi. Ne bu simdi ben birsey anlamadim yanlizdim kizim oldukca ağlıyordu kafami toparlayip adam gibi soru da soramadim cigerler temiz dedi usutmus tur yada alerjik dir dedi ama kizim ozellikle gece uykuda cok öksürüyor elimden birsey gelmiyor gibi çaresiz kalıyorum. Boyle bir durum yasayan varmi oksuruk icin farkli doğal yöntem yada nr yapabilirim