Nus Odası 21 derece 2.5 tog uyku tulumu altında sadece zıbını var sımdı baktım terlemiş hasta olur cıkarayım mı tulumu cok pişman oldum keşke gıydırmeseydım 😭😭
Esra_Deva Nus evimin içi 21 derece 0.5 tog tulum içinde ip askılı çıtçıtlı badi ile yatırıyorum. 2.5 tog çok fazla bence
EndlessLove_ Nus 2.5 tog çok kalın aslında canım yani tam böyle kışın ortasında oda çok soğuksa kullanılabilir diye düşünüyorum ama terlediyse mutlaka çıkar değiştir. Bi iki tık düşük togda uyku tulumu alın isterseniz
Nus hunilimomm annelık işte üşür diye düşündüm aslında ıkı tane aldım 1.6 olan ince geldı gözüme ilk deneyimim insAllah hasta olmaz 😭
Nus Esra_Deva aslında ıkı tane aldımm1.6 da var ama gozume ınce geldı üsür sandım cok pısman oldum ınsAllah hasta olmaz 😭😭
Esra_Deva Nus değiş üzerini bişey olmaz canım ama dediğim gibi 2.5 tog çok çok daha soğuk evler için sobalı evler mesela gibi
Nus EndlessLove_ alında ıkı tane aldım 1.6 da var ama gözüme cok ınce gorundu hemen degıstırdım ınsallah bısey olmaz 😭
EndlessLove_ Nus olmaz canım Allah n izniyle böyle böyle öğrenicez hem hiç merak etme. Bende aldım 2 tog kalın giydirmişim terlemiş seninki gibi değiştirdim ettim normal bunlar canını sıkma 🥰