Burakgul1 Allah yardımcın olsun canımRabbim şifa versin bebeklerimize inşallah bende gidicem haftaya Allah nasip ederse 4 aylık olucak normalde 6.ayında gelin dedi ama grip olduğunda rastgele büyüdüğünü öğrendim o yuzden gidicem inşallah sıkıntılı bi durum değildir