Musabnannesi benim bebeğim 3aylık ilk doğduğunda üfürüm var dedi çocuk doktoru sonrasında yanlış anlamışım korkmayın dedi.bir çocuk doktoruna yine götürdük kalbini dinler dinlemez üfürüm var pediatri kardiyolojiye götürün dedi hemen ertesi gün götürdük büyümü olduğunu , açıklık olduğunu bir de kalp damarında eğrilik var dedi.2-3 ay sonra tekrar gelin dedi ama dayanamadım tekrar 25-30 gün sonra tekrar götürdük açıklığın kapandığını ama diğerlerinin hâla olduğunu, neden kaynaklandığını bulabilmek için zamanla kontrol edilmesi gerektiğini söyledi. Ailede kalp hastası olanla var mı yok mu diye sordu kalıtsal olabilir belki diye. Bir şey olmaz inşaAllah diye dua edip duruyorum Allah’ım sizin yavrunuza ,benim yavruma , tüm sağlık bekleyen kuzulara da şifa versin,evlat acısıyla sınamasın bizleri.