Hayrunnisakygsz Hayır bu doğru değil Yenidoğan bebekler sadece aciktigi için meme istemez, anne karnına özlem duyuyorlar ve en yakın yer meme emmek o yüzden rahatliyorlar
Bizimki 25 günlük oldu gazı oluyo emiyo kakası geliyo emiyo canı sıkılıyor emiyo sürekli veriyorum bende doymuyor diye düşünme gık dese guk dese ver 😂