14 aylik bebegim var dis cikariyor ve emmeden kesinlikle uyumayan bebegim 2gundur emerken öğürüyor ve kustu aks simdi yatirirkende ayni sekilde oldu emmeyi birakip ayakta sallayip uyuttum bu arada bi 5gun gecikti adetim icime suphe dustu ama hala test yaptirmadimm tam test yaptiririm bu sefer aa degilmis demekde istemiyrium