2 ay 22 günlük hatta. Hala 1,5-2 saatte bir emiyor. Geceleri de öyle yani max 3 saat uyuyor. 1-3-5-7 alarm kurmuş gibi uyanıyor. Bu durum normal mi? Bana çok sık besleniyormuş gibi geliyor. Ben arayı uzatmaya çalışıyorum ama mümkün değil çığlık kıyamet 🤯