Aliveannesi96 Oğlum kasımda 1 yaşına girecek normalde cafede büyük organizasyonlar bana çok mantıklı gelmiyor evet güzel ama pek bi hevesim yoktu ama etrafımda herkes a mutlaka yapmalısın o kadar çok dedi ki çok kararsız kaldım yakınımda çok şık bi cafe 1500 liraya 2 çeşit kurabiye 4 bardak çay çocuklara meyvesuyu ve herkesi su şeklinde 40 kişi için fiyat verdi bi yandan evi kirletmeye değmez die düşünüyorum sonra organizasyon tutsak mı dedik çünkü benim o haftalarda full sınavlarım var ilgilenemicem organizasyonlarda 2000tl bi yandan diyorum gerek görmediğin birşeye dünya para harcıcaksın bi yandan diyorum aman anı kalsın çok kararsızım Dip not bunun için bütçeyi 2 ay önceden ayırdık kenara Bide oğluma doğum günü çeki mi yaptırcam zaten fotoğraf hiç ugraşmasam mı doğum günüyle çok kararsızım fikir bekliyorum 🌸
Lulemom Aliveannesi96 paran çoksa yap. Ama çok değilse o paraya altın al koy. Aile arasında evi süsleyip yap. Ben öyle yaptım. Bende konsept çekimi yaptırdım. Anı olarak kaldı, zaten evde 15 kişiyle kutladık. Orda da foto çekildi bi sürü. Çok para harcamaya gerek yok bence
35lavanta Aliveannesi96 Kendi aranızda küçük balonlu bir süslemeyle kutlayın yine anı kalır ama fotoğraf çekimi daha güzel milleti yedirip içirmeye okadar para vermek çok gereksiz bence kendi aranızda sade bişey en mantıklısı 🌸
BuzluKahve Aliveannesi96 1500 lira pasta dahilse baya iyi fiyat. Ama kıyafet, pasta, süslemeler derken yine baya tutuyor. Ben ilk 2 yaşı evde yapıp, sonra arkadaşlarıyla dışarıda yaptım büyük çocuğuma. Şimdi küçüğe de öyle yapacağım.
Asel35ahsen Aliveannesi96 yani o kadar milyarlar harcamaya gerek yok bence. Ev için güzel süs malzemeleri al aile ve birkaç yakın arkadaş davet edip evinde kutla. Hem anı kalır hem fazla açılmamış olursun. Organizasyon ve kafeye o kadar par verip bide üstüne pasta ikramlik vs Hazırlamak daha yorucu bence
elifert Valla bizde dün yaptık 1 yaş bilmiyorum ama bence 1 yaş özellikle yapılmalı diye düşünüyorum evde ama organizasyonlu yaptık cafeye ekstra vericek bütçem yoktu kişi başı 20 tl istediler ekstra içtiklerinin parası olucaktı yani ucu açık 🤣 o yüzden istemedim
Hollymolly Aliveannesi96 28 aralıkta oğlumun doğum günü var kayınvalidem istersen kafede yaparız demişti ama ben düsündüm taşındım cok kalabalık yapmamaya karar verdim. Evde iki aile Arasında zaten 20 kişi olcaz. Bolca yiyecek aperatif hazırlayacağım balon süsleme vs… yeter. Cok büyük organizasyonları ileride yaparım arkadaşları olur onları çağırırım su an boşuna masraf ya kafe falan.. belki konsept çekimi yaptırabilirim ben de
MinnakvLiva Paran varsa düşünme yap mükemmel fotoğraflar çıkıyor gerçekten tüm aile tüm dostlar bir arada, benim 1 yaş doğum günümüde çok güzel yapmışlar çok mutlu olurum baktıkça, babamla tek fotoğrafım orada