178₺ elektrik yardımı çıkmış PTT ye gidicez ödemeye ama fatura yok elimizde yani otomatik ödemede bizim bütün ödemeler faturaları almıyoruz ya da atıyoruz bu ödeyeceğimiz faturada yok piyasada acaba sadece abone numarası yeter mi fatura şart mı bilgisi olan var mı ?