Deletedmom_58 Çok merak ediyorum bunu 😅🤭 Ve aklıma hicbir şey gelmiyor ne alsam acaba ya🥰 Evlat olunca çok kararsız kalınıyor demek ki onu mu alsam bunu mu alsam bi sürü şey geliyor heralde 🥰
Deletedmom_21 Deletedmom_58 ogluma birikim yapmıştım zamaninda onu hediye saysin 😂😂😂esimde 2 tane cumhuriyet altinu akip koydu onun adina
Lulemom Deletedmom_58 hiç aklıma gelmedi almak 🤣 ailedeki büyüklern ne alacağını planlamakla meşguldüm bizim almamız aklımıza gelmemiş 🙊🤣
Birgocmenkustuo Deletedmom_58 ben kızım adına ağaç bağışı yapacağım, esim de yine kızım adına hayvan barınağına mama bağışı yapacak. Bunlarin sertifikasını da kızım için saklayacağım. Ayrica birer parça oyuncak ve kiyafet almayı planlıyoruz.
Deletedmom_58 Deletedmom_21 😅😅😅o da doğru 😅valla yaklaşık 6 aydır biriktiriyoruz 370 lira biriktirebildik 😅😅o da doğum günü hazırlığına ufak tefek şeylere harcanacak. Ama hediye hiç aklıma gelmedi benim eşim söyleyince dank etti 🤣🤭
SetenayCo Deletedmom_58 Bununla ilgili bir başlık açmıştım, çok güzel öneriler gelmişti. Biz güzel bir bileklik aldık, ileri yaşlarında kullanabileceği. Ve önemli ölçüde bir ağaçlandırma kampanyasına katıldık kızımızın adına sertifikası geldi TEMAdan…
Wanderlust Deletedmom_58 dogumunda da yas gununde de onun adina farkli derneklere bagis yaparak sertifikalarini aldik. Buyuyunce zaten hediyesini kendisi onceden belirliyor simdi icin en azindan baska insanlara umut olmak istedik
OptimusPrime Deletedmom_58 Yok almadık. Elbisesi, süsleri, özel pastası derken hediyeye sira gelmemişti. 🙈
Deletedmom_58 OptimusPrime açıkçası bende sadece bunlara odaklandigim için aklıma gelmedi . Eşim söyleyince dank etti kafama 😅
Asyaveannesi04 Deletedmom_58 bu benimde aklımda 2 ay sonra bizimde ileri de kullanabileceği genç kızken felan güzel bir künye kolye düşündüm anne babamın ilk doğum günü hediyem diyebileceği birikim, oyuncak felan zaten yapıyoruz
Deletedmom_58 Asyaveannesi04 oyuncak falan zaten normal zamanda alınıyor ki alsak bile daha çok mutfak eşyaları dikkat çektiği için fazlaca oyuncağa yatırım yapmak istemiyorum 🤣🤣eşim künye düşünüyor ama ben hala kararsizim