tospikannesiiii Bu ayd normal diye biliyorum. Kayınvalidem erken diyor. Çok biliyor.. Sizin ne zaman patlattı. Sizde de norml mi 5 bucuk ay
betulgitmez 5 ay 2 günlük bizimde ilk dişi patlamıştı her çocuk özel erken geç diye bişey yok şuan 1 yaşında 14 tane dilimiz var bile 😊
tospikannesiiii betulgitmez yani bencede.. Kendi çocukları 2 yasına yakın çıkarmış ondan erken diyor Neyse artık ☺️
BebekC Onlar kendi gördükleri kadarını bildiği için anormal geliyor. Yoksa dişli doğan bebekler bile var. Bi kuzenimin oğlu 4,5 aylıkken diş çıkarırken diğeri 1 yaşını geçti hala çıkarmadı mesela. He diyin geçin boşverin.
tospikannesiiii BebekC aynen dedin 2 kere normal diye bize göre erkendşyor. Tamam dedim napayım anlatamam laf çünkü 😂