kitapkokusu_ Bebekleriniz kaç yasında süt içiyormu beniki 3 yasında 2 yasında bıraktırdım kabızlıktan dolayı her gece 1 bardak içsin istyorum içmiyor erken mi bıraktırdım acaba
okuyor kitapkokusu_ son araştırmalara göre inek sütünün ciddi bir faydası yok. Onun yerine her gün yoğurt peynir tüketsin
MomofGok kitapkokusu_ içmiyor, içirmeyi de düşünmüyorum. İnek sütünün insanlara olan zararlarını araştırabilirsiniz. İneğin sütü kendi yavruları içindir her canlı kendi türünün sütünü içmeli.
Yarim_Kilo_Kiyma kitapkokusu_ Oğlum 2 yaşında kesinlikle süt vermiyorum, vermeyecemde. Süt çok zararlı. Asıl kabızlığı aive şişkinliği süt yapıyor. Kefir olarak verin.
Benimminikim kitapkokusu_ Benim ikizlerim 3 yaşında 18 aylıkken mamayı bıraktık gece yatmadan 1 bardak veriyorum ikisine de şimdiye kadar kabızlık ve kansızlık yapmadı çok içmedikleri için burda yazılanlara göre bi ufak araştırma yapayım ama sıkıntımız yok
kitapkokusu_ MomofGokçok faydalı neden bıraktırdın diyen oldu 4 yasında eşimin yegeni hala içiyor kaynanam kzıyor bana içmediği için
MomofGok kitapkokusu_ kaynananızın kızmaya hakkı yok çocuk sizin çocuğunuz. Siz de araştırıp okuyun ona göre kaynananıza daha bilinçli cevap verirsiniz. Çocuğunuzun sağlığı söz konusu.
Poyrazin_annesii Eger verıcemsenız sütün yarısına su karıştırın kabız olmasın bebegınız. Bnde mamayı 1 yaşında bırakıcam süt vermeye başlıcam herkesın kendı tercıhı