Mrn33bhr Bebeğim 4 ay 21 günlük . Kilosu gayet iyi . İştahlı bı bebekti . Bu bir haftadir nerdeyse mama içmek istemiyor .yatarken anca iciriyorum .neden böyle oluyor anlamadım. Böyle yaşayan var mı
Hazalks Bizdede.yeni başladı bir elimde biberon bir elimde sesli oyuncak ile yediriyorum zar zor ağlama krizine giriyor sakinleştirip tekrar tekrar ve tekrar deniyorum :( müzik çalan oyuncağa bakarken yiyor öyle böyle umarım çabuk geçer :(