kimbuhemsire 13 gunluk bebegim var 6 gunlukken gobek bagi dustu ama hafif kanama var bu durumu yasan var mi varsa oneri de bulunurmusunuz
Eminecak kimbuhemsire kan içerden mi geliyor yoksa gobek bağının koptuğu yerler mi o önemli. Kopan yerlerin bir kaç gün kanamasi normal
Mervee00 Göbek deliğinde açıklık vardır sağlık ocağında doktor yakma işlemi diye bişey yaptı tutup ateşle yakmıyor ama ilaç gibi bişeydi öyle geçti
NeseA Canım benim 4 çocuktada kan geldi ben pudra döktüm hicbir sorun yaşamadan geçti:) eğer kiyafet cikarirken temasla düştüyse göbek bağı ondan kaniyor canim