Ek gıdaya gectik şu icirmekte sorun yaşıyorum iki üç marka suluk var onlarla içmiyor ucunu ısırıp ısırıp duruyor bardakla yavaş yavaş icireyim diyorum üstü sırılsıklam oluyor kaşıkla iciriyorum bende sizler nasıl alistirdiniz? nuk marka magic cup i mi alsam diye düşünüyorum kullanan var mı işe yarar mı acaba