zypbdy Merhaba Annişler, 1,5 aylık bebeğim kilosu gayet yerinde iyi yani olması gerektiği gibi fakat hep emmek istiyor şu an tek anne sütü ile besleniyor. Emdikten sonra da baya kusuyor normal mi kusmasi
Aslanbebek38 zypbdy aynı durumdayız. O yüzden ne gecemiz kaldı ne gündüzümüz. Vermeyinxe kıyametğ koparıyor.
Rjdbek-ala27 Aslanbebek38 10 aydan bildiriyorum hala aynı maalesef bana normal senin yanında güvende hissediyor demişti ebemiz🥰fazla emdiği için de fazlasını kusuyorlar🥰