Oguzhanberraselina O o merhaba kızlar bugün burnu Aspiratörü spariş verdim bebeğim dört aylık hırıltısı var burnu tıkalı gibi çekmeye çalıştım ama herhangi bir burun akıntısı gelmedi ya da ben mi yapamadım kullanamasa ayrıntılı bilgi verebilirim nasıl yapıyorsunuz
Temmuz1 Oguzhanberraselina öncesinde serum fizyolojik sıkıp biraz beklediniz mi? Çekebilmek için mukusların yumuşaması gerekiyor.
Eminee1 Oguzhanberraselina merhaba öncelikle geçmiş olsun burnu çekmeden önce serum suyuyla önce temizleyip sonra çekme işlemi yapın bebeğim 3 aylıkken broşlari dolmuştu biz bu şekilde rahatlamıştık bebeğimi her tıklandığında açtık çok faydasını gördük
Helen4444 Oguzhanberraselina merhaba. İlkdefamı yapıyorsunuz. Doğduğu andan itibaren yapılması lazım bırın temziliği. Biraz geç kalkışsınız. Önce serum fizyolojik sıkıp tunuşamasını bekleyin. Sonra çekebilirsiniz. Detaylı videolarda var youtubda bakabilirisniz
Oguzhanberraselina Temmuz1 evet 2-3 dk beklettim ama yapamadım yavaş çektim havayı sanırım bebeğim hırıltılı zor nefes alıyo
Oguzhanberraselina Eminee1 serum suyu sıkıyorum 2 şer damla 2 dakka bekletip yaptım olmadı hırıltı hala var canım
Gizemcbc Oguzhanberraselina geçmiş olsun serum fizyoloji sıktıktan sonra burnunu yukarıdan aşağıya doğru yavaş yavaş sıkar gibi yapın yumuşasın sonra çekin hemsiremiz söylemişti hep öyle yapıyorum