NuruKelam dolandırıcı mı bunlar ? Vaktin varsa merkeze yada yakın büyük ilçeye git , kursa eskiden devam zorunluluğu yoktu direksiyon derslerine gidersin , zaten aynı konular bi kitaptan çalışıyorsun sorulara bakarsın . Foto konusunda da kimse orada açıkmışsın aç saçını diyemez yok böyle bi hak belki dün çektin bugün kapandın kime ne ? Ama bana kalırsa sürekli taşıyacağın için örtülü fotini ayarla.