Zlyhatuana sabahları bazen yumurtanın sarısı, pekmez, labne karıştırıp veriyorum, bazen sadece yumurtanın sarısından omlet yapıp veriyorum, bazen yumurtanın sarısını ve labneyi ayrı ayrı veriyorum. Ama en çok krep seviyor, bir yumurta sarısı biraz labne çok az undan yapıyorum. Öğlenleri havuç patates irmik üçlüsüne kabak, semizotu, kapya biber, dolmalık yeşil biber gibi sebzeleri ekliyorum gün gün. Bazen pirinç katıyorum irmik yerine. Son bir iki haftadır kıymaya başladık, kuzu kıyma katıyorum sebze yemeklerine. Blendır kullanmıyorum, çatalla eziyorum,parçalı pütürlü yediriyorum. Akşamüstü de karışık meyve rendesi veriyorum. Bazı günler kahvaltıyla sebze öğününü birleştiriyorum değişiklik olsun diye, mesela patatesli kabaklı bebek mücveri yapıyorum. O gün akşamüstü meyve öğününü de irmikle pişirerek yapıyorum değişiklik oluyor. Bu hafta ilk kez balık yiyecek kızım. Haftaya da kuzu kıymadan köfte yapıp yedirmeyi deneyecem bakalım. Bu arada 7 ay 22 günlüğüz.